Jennifer - Dag 11,12,13,14

Dag 11. Alla hästar i stallet
Ja kan inte så mycket om dom men kör väll lite vild chansning ;)
Ture:
Valack, är 7 år om jag inte har helt fel. Han ägs av hon som äger stallet.
Matrix:
Jag tror Matrix är 9 år. Har själv ridit han och han är väääldigt tungriden, men fin:D Just nu är han då skadad, så han vilar. Ägs också av hon som äger stallet.
Akke:
Han har nyss kommit dit så han tror jag är mellan 12-16 år. Kommer aldrig ihåg ålder :O
Sweetie:
Sweetie är 4 år och en liten, galen ponny. Har ridit henne några gånger. Senaste gången stegrade hon med mig för att hon inte villa gå framåt. Bus ponny :] Hon ägs av Emma som ni hittar här -->http://finastesweetie.blogg.se/
Ballerina:
Jag kan inget om henne ju :O Skämt men hon vet ni ju vem det är ;)
Sådärja lite kort om dom då!:D

Dag 12. Det roligaste jag vet är... att skratta, det är sjukt kul och man får magmuskler av det :D!

Dag 13. Min idol inom ridsporten är typ Rolf göran bengtsson. Har många men han är då en av dom! Sen gillar jag även Edwars gal, eller hur han nu stavas xP

Dag 14. Favorit B, C och D-ponnyer (förutom dom jag har/haft)
B-ponny:
Kosack ♥
Världens finaste lilla b-ponny :)

C-ponny: Hmm, nästan Mickey tror jag xD Sen Sweetie :] Har ingen bild på Mickey...


D-ponny: Jag gillar Rhum extremt mycket faktiskt, galenpannan :]



Kommentarer
Postat av: Mye Nordlund

Naaw :')

2011-12-20 @ 20:54:54
URL: http://secundum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0