Jennifer - Fortsätter min lista här!

Har ju börjat på en lista och jag fortsätter den här!
Dag 1. Om min ponny
Dag 2. Om mig
Dag 3. Mina mål för 2012
Dag 4. Min julönskelista
Dag 5. Min första ponny
Dag 6. Mina tävlingar
Dag 7. Det värsta min ponny gjort
Dag 8. Jag HATAR...
Dag 9. Vilken gren är bäst?
Dag 10. Min utrustning (Sadel, träns, schabrak, benskyd m.m)
Dag 11. Alla hästar i stallet
Dag 12. Det roligaste jag vet är...
Dag 13. Min idol inom ridsporten
Dag 14. Favorit B, C och D-ponnyer (förutom dom jag har/haft)
Dag 15. Om min klass...
Dag 16. Den roligaste avramlingen
Dag 17. Vad tror du är i paketen?
Dag 18. (JULAFTON!) Vad jag fick i julklapp.

Idag är jag på nr 8.
Jag hatar djurplågeri och djurförsök. Det är väll som det mesta, tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0