Jennifer - Om mig och Ballerina

Ballerina är ett sto född 2006. Jag har inte haft henne så länge än, men runt två månader snart om jag inte har helt fel. Hon är tävlad hos förra ägarna och jag har tävlat henne en gång. En clear round som blev felfri.
Hon är en korsning mellan arab och russ men är registrerad som svensk ridponny. Mitt enda mål med henne är att få det att gå bättre med lastningen ocb lära känna henne!
Vi har även inplanerade tävlingar framöver dock kommer jag byta ut någon av dom, tror inte vi är riktigt redo för KM då hon inte ens går lasta i nuläget :/
29/12- KM ''80cm''
3/1- Dressyrtävling
4/1- Hopptävling 60cm

Aa vi får se!

Kort om mig då. Jag heter Jennifer och är född 1998. Jag gillar att rida och fota, kommer snart förhoppningsvis få hem min d60!
Orkar inte skriva mer om mig xP



Kommentarer
Postat av: Alva

Hej Jennifer, har följt din blogg ända sen du fick hem Ballerina och nu äntligen vågat kommentera! Ballerina var min halvfoderhäst hos hennes förr-förra ägare, och jag skulle bli jätteglad om du kunde mejla mig, lämnar min mejladress, ifall du vill veta lite mer om Ballerinas "bakgrund" och jag vill jättegärna veta mer om hur det går för er!<3

2011-12-13 @ 18:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0