Mye - Fina Dodde

Idag i hoppspecialen red jag Dodde igen. Det gick riktigt riktigt bra faktiskt!

På framridningen så var han mycket mer avslappnad den här gången än sist. Han arbetade på mycket bättre osv. Vi red skänkelvikningar & tempoväxlingar som uppvärmningen!

Hoppningen då, där började vi med att hoppa fram över ett studs sen en svinrygg & det gick bra. Han tittade inte speciellt mycket & det gick lagomt fort haha!
Sen kom vi på en egen bana den här gången också. Banan innehöll 1 svinrygg, 2 oxrar, 1 räcke & 1 mur. Han hoppade allt jättefint, stannade inte en enda gång. Så jag är supernöjd verkligen! För första gången på länge så är jag nöjd över min egna ridning också.

Bilder får ni imorgon :]
Hoppas han är såhär fin på KMet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0