Mye - Fina fina Dodde ♥

Red hoppspecialen idag, som vanligt på onsdagar & jag hade Dodde. Han var superfin & jag är jättenöjd!
På framridningen lyssnade han super, lite spänd som vanligt. Jag red lite tempoväxlingar & på volter.
När vi började hoppa så vart han lite pigg, men han hoppade superfint! Vi hoppade en liten bana med hinder på 70-80cm. Det vart bara 2 stopp, båda var mina fel. Ena gången var min väg verkligen KASS & andra gången gick jag fram med handen lite för tidigt.
Allt känns verkligen super inför imorgon, då är det tävling jue! TAGGA!!!!

Jennifer har fortfarande inget internet, börjar kännas fett drygt att blogga själv.

Kommentarer
Postat av: amanda-norrlandsryttare

Du rider honom jättebra :)

2011-12-28 @ 20:02:52
URL: http://norrlandsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0