Mye - Piiiiigg ponny!

Igår red jag Dodde i hoppspecialen. Väldigt länge sedan jag red honom känns det som! Så det var kul att få sitta på hans rygg igen.

Under framridningen så var han superpigg! Väldigt spänd, men riktigt fin stundvis. Vi red fram fritt, & jag jobbade mest på volt & försökte få igenom ställningen ordentligt. Gjorde även lite tempoväxlingar!

Själv hoppningen gick jättebra! Vi hoppade fram över ett kryss & ett räcke i trav & galopp. Sedan satte vi ihop en egen bana som vi hoppade. Han hoppade verkligen jättebra! Superfin var han ♥
Men han var så sjuuukt pigg verkligen, & stark dessutom! Tog ett jävligt bra tag innan jag fick stopp på honom, haha. Inte likt honom, men han var ändå sjukt kul att rida.

Men min egna ridning däremot var totalt KASS!





Uschuschusch vad jag hatar min sits...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0