Mye - Stjärnritt♥

Igår var sista dagen i skolan & nu äntligen har vi lov! Fett skönt må jag säga. Men i alla fall, igår så for jag hem till Camilla efter skolan & vi sadlade hästarna direkt, Tony & Fame, & gav oss ut på en uteritt. Jag började rida Tony, sen efter lite mer än halva uteritten så bytte vi häst.

Tony som jag då började rida var väl ganska pigg & tittade på ALLT! Sen när det körde förbi bilar kastade han sig mot dem typ? Men i övrigt var han riktigt trevlig att rida. Har ridit honom en massa gånger förr, men detta var första gången jag & Camilla red ut tillsammans.

Fame har jag aldrig ridit förr. Det är Camilla's mamma's superläckra travhäst. Älskar hennes färg! Hon rörde sig väldigt speciellt när man skrittade, väldigt mycket med hela kroppen. Som dem flesta travare jag suttit på! Vi skrittade mest, men travade även lite granna & då vart hon pigg hehe men det är klart :D! Dessutom, när jag höll in henne föll hon in i passgång typ? Älskar passgång, det är helt awesome!
^Jag & Tony Januari 2011

^Hahahaha Fame!
Btw så lurade Camilla in mig på världens skummaste väg i mörkret (var ändå ganska ljust ute eftersom det var helt stjärnklart ute, men ingen måne :c ) & vi plumsade genom djupsnön på ett asläskigt ställe :c asså jag är fett mörkrädd så jag tvingade Camilla att sjunga för mig!

Uteritten var helt underbar! Föreställ er att sitta på dem underbaraste djuren som finns, tillsammans med sin bästa vän under stjärnhimlen. Så otroligt underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0