Mye - Sweetie ♥

Hej på er!
Igår när jag fotade Emma & Sweetie, Jennifer & Ballerina så fick jag testa rida Sweetie! Superlänge sedan jag satt på henne sist. Någon gång i Juni eller Maj tror jag? 
Igår red jag henne på volt i trav & skritt mest. Bara kände på henne lite, jag är typ rädd för ponnyn? Haha mördarponny ♥ men hon stannade faktiskt inte & höll på sådär & vägrade gå, som hon har gjort alla andra gånger jag har ridit henne! Nu stannade hon bara några gånger i slutet för att hon tyckte jag skulle hoppa av!
Men Sweetie har blivit så otroligt mycket finare sen sist jag red, & allt är Emma's förtjänst. Så cred till Emma!

Snygg redigering osv.
KOMMENTERA GÄRNA:]!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0