Secundum - Paranormal Activity 3

TJENA PÅ ER:D!
Mye & Jennifer här. Jennifer ska sova hos Mye ikväll, & hittills har vi sett 2 filmer. Först såg vi Paranormal Activity 3 & den var verkligen sjukt läskig! Jag, Mye, tycker inte att Paranormal Activity 1 & 2 var nå läskiga alls, men denna var superläskig typ haha!
Sen såg vi TTS: Twilight, för att vi skulle se någon film som inte var läskig & TTS råkar vara det enda som finns på Mye's dator + True Blood?
Jaja, vettigt inlägg osv. Men nu ska vi se True Blood!

Tycker helt klart ni borde se den! Dock går den ju fortfarande på bio tror jag, men det finns ju att ladda ned ;)
Felstavning jag vet!

Kommentarer
Postat av: EMMA

NI SKAAA SE DEN IGEN MED MEEEEJ!?!??!<3<3<3

2011-12-18 @ 00:18:13
Postat av: Need@soclog

oh ja, han var helt underbar när man träffade honom. så söt å gullig och så kramgo :D jag frågade försiktigt om jag fick krama dem och det var inga problem. Helt sanslöst:)

2011-12-18 @ 12:47:50
URL: http://Need.soclog.se
Postat av: Angelina-norrlandsryttare

Men vem skrev att Bella hade för långt bett då? var det en snäll kommentar eller? Snälla väx upp.. -.-

2011-12-18 @ 15:39:47
URL: http://norrlandsryttare.blogg.se/
Postat av: anonym

vars kan man ladda ner den?

2011-12-29 @ 20:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0