Emelie-Crafoord

Hej hej!
Idag åkte jag och Maria till ett ridhus som heter Crafoord, det är ett jätte stor och skit fint ridhus. Maria hade köpt ett dagskort där. Maria red Red så jag gick med Fado. Fado var lite spänd i början eftersom det var ett helt nytt ställe för honom. Men efter ett tag lugnade han sig :) När vi kom tillbaka stack jag till flyinge för att vara funktionär på ponny tävlingen. Jag stog och släppte in ekipagen till banan. Det var svin kallt :( + att jag har nackspärr vilket inte gör det bättre :( usch! Nu ligger jag i min säng med värme kuddar och två täcken :P ikväll kommer Siri och hennes familj på middag :D det ska bli skit kul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0