Emelie-Kaos

Shit sån kaos det va i stallet med Elise igår :O
Först skulle jag tömmköra Gnäggis på banan. Först gick det jätte bra men efter ett tag började hon bli mer intresserad av vattenpölarna. Hon gick och skrapade och stänkte vatten men sen gick hon vidare. Men sen gick hon till en annan vattenpöl och då la hon sig ner och rullade i vattnet -.- suck! Hon va lerig överallt -.-! Efter det började hon bocka och va helt galen xD cp ponny!
Sen skulle jag och Elise rida ut :P jag skulle rida Homer. Först gick vi förbi några träd som höll på att huggas ner och då blev hästarna lite oroliga. När vi skulle trava började Homer sparka bakut och bete sig konstigt! Vi fortsatte att trava men han blev bara värre!! Vi bestämde att Elise skulle rida Homer och jag Piazza, Homer fortsatte och bete sig konstigt och han jagade igång Piazza så hon började studsa och resa sig, sen kastade hon sig ut i fältet och höll på att dampa där så jag höll på att trilla av flera gånger. Hon blev lite lugnare så hoppade jag av. Det slutade med att vi gick hem. Han betedde sig konstigt i boxen i förrgår, han hade sprungit runt och dragit ner sin hink. Han har aldrig gjort nåt sånt så Lena ska kolla upp honom!
När jag va klar i stallet flätade jag Gnäggis man och myste med henne :) /Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0