Jennifer - Babbelbabbel

Har inget att skriva om så jag orkar knappt blogga, känns så ovärt då jag ändå inte kan skriva något. Sen tar det flera timmar för mig att skriva ett enda inlägg:O Började skriva 19.00. Har varit skola idag som vanligt, kom hem for till stan och sen for jag till stallet en snabbis! Imorgon ska jag följa stallägaren till en kurs, skönt att göra något annat någon gång :D!

Jag tror jag är gammal, jag har ont överallt. Mina knän knäcker, min höft knäcker, för några dagar sedan knäckte min fot hela tiden, och nu började min armbåge knäcka också </3 Den har gjort det flera gånger på typ två timmar. Jag låter ju som ett knäckebröd :O Nu slutar jag skriva, ungefär 20.44. Hmm, snabb på att skriva ett inlägg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0