Emelie-Snabb inlägg

Hinner bara skriva lite snabbt för jag ska träna idag.
Skolan var väll seg som vanligt, vi hade elevensval sist och jag har musik så vi håller på att skriva en egen låt vilket är skit kul :D Jag och Elise har precis varit i stallet för att ta in hästarna och gå med Memfis. När jag kom hem gick jag med Casper och Kingston som jag går med två dagar i veckan. Nu ska jag äta middag sedan blir dte ut i stallet igen. Skriver mer ikväll när jag kommer hem och om vi har tur kanske mamma kan fillma en liten snutt :)

 Så här ser Kingston ut. Han är en Saluki kille på 2 år. Jag tävlar med honom i utställning och juniorhandling.
 Detta är Casper. En coker spaniel hane på 4 år. Vi tränar agility och ska förmodligen tävla lite framöver :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0