Emelie-Träning

Precis kommit hem från träningen. Det gick inte särskilt bra, han var stark och bockade hela tiden. Han är väldigt hetsig när man ska hoppa vilket är väldigt jobbigt för då kan man knappt styra. Vi tränade mycket på att sväna och avsaktningar, vi tränade alltså mycket på att få kontroll. Vi tränade bara på små hinder idag och fokuserade mer på det tekniska, vilket jag tycker är jätte bra. När jag tränade hos min förra tränare tränade vi nästan aldrig på tekniska saker. Mamma filmade en liten snutt men den kommer någon annan dag.
Nu ska jag sova, jag är sjukt trött och jag måste vila inför skridsko ånkingen med skolan imorgon.
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0