Jennifer - Hopptävlingen

Kan säga att jag är riktigt nöjd över pluttan idag!♥

Framridningen:
I skritten och traven var hon faktiskt riktigt lugn. Det var många i manegen och vi red ju fram fritt så det var lite rörigt där, men det är ju bra träning. Gjorde tempoväxlingar för att kolla att jag hade kontroll också gjorde jag lite volter. I galoppen studsade hon fram och bara sprang, tokfia xP

Framhoppningen:
Vi får ju hoppa fram på hinder nummer ett en gång. Det blev ett långt hopp xD

Banhoppning:
Hon var riktigt fin, hon lyssnade jättebra på mig. Kanske gick lite fort ibland, men hon är verkligen hoppglad. Sen har jag märkt att det känns fortare än vad det ser ut xP Det var ju stilbedömning, och clear round. På sista hindret for bomhållaren ner men det räknas inte som fyra fel. Då måste bommen ner på marken. Men jag är sjukt nöjd över pluttis, hon har inte fått hoppa på länge så hon skötte sig finfint :D!

Film kommer kanske ikväll!



Kommentarer
Postat av: Evelina

Nemen titta här!

Myn och superman på samma blogg!

Va klockrent!!

2012-01-06 @ 00:27:48
URL: http://ponnyfjantarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0