Jennifer - I'm so terrified

Hej på er! Kan väll berätta lite kort om dagen. Jag HATAR att vi ni inte har någon spanska efter vårat so-pass. Vi slutar so:n 14:20 så jag hinner ju precis missa bussen, skitkul att vänta på nästa buss till kvart över tre. Får börja tigga med mamma eller pappa så dom hämtar mig :] Efter skolan for jag till stallet och fick reda på att stallägaren planerar att skrämma mig? xO Ledtråden var twilight, fattade inget. Haha, jag är ju sjuukt lättskrämd så det kan nog bli kul för andra att se! Även om jag är beredd på det så blir jag skrämd. Fast är taggad på att ge igen, funderar bara på med vad :D!  Nu ska jag se tv och sen duscha, och sen ska jag träffa mr kudde!
Godnatt på er ♥


3 veckor utan dig idag, du är så sjukt saknad ♥


Kommentarer
Postat av: Julia-ss

Så fina<3

2012-01-30 @ 23:49:17
URL: http://lovevillebus.blogg.se/
Postat av: Alma

Be att få gå lite tidigare från so:n kanske? ^_^

2012-01-31 @ 15:54:18
URL: http://photoab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0