Jennifer - Tävlingsresultat

Idag var det ju Ballerinas första dressyrtävling. Hon gick faktiskt att lasta båda vägarna (A)!
Trodde hon skulle vara tittig för domarna och staketen. Men hon brydde sig inte!:D

Framridningen:
Hon var pigg, men efter ett tag blev hon faktiskt bättre och lyssnade mer. Jag tycker faktiskt hon kändes bra på framridningen. Jag hade inte förväntat mig att hon skulle vara klockren så det gick faktiskt över förväntan!

Tävlingen:
Dom första vägarna var hon springig och blev nästan lite smått stark ibland. Sen blev hon myyyycket finare, galoppen höll hon ganska lugn ändå. Hon är ju en liten räserponny:] Hon reagerade inte på staketet eller domarna :O Dock har jag lite svårt att sitta ner i galoppen men det är bara att träna :)


Vi slutade på 69,5 efter Mye som hade 70:D. Haha jag och Mye ligger typ alltid nära varandra xD Men jag är sjuukt nöjd ändå, gick över förväntan :D!
Myes mamam fotade tydligen lite så bilder kommer kanske sen!


Kommentarer
Postat av: Alva

Stort grattis!♥

2012-01-03 @ 16:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0