Jennifer - Tillbaka på spåret igen..

Beslöt mig för att börja blogga igen.
Vissa vet vem jag är andra vet inte. Men många vet nog vad som hände min ponny. Ni som inte vet det ska få en förklaring från början till slutet. Men det kommer ta tid och ork att skriva så det kommer jag skriva ordentligt sen. Det var alltså min ponny som dog för att hon fick sig ut ur transporten under resan. Hon fick sig ut under resan och dog. Det är HELT OVÄRT att säga ''varför gjorde ni inte så eller så''. För det är för sent. Hur mycket folk än klagar så kommer hon inte tillbaka, ni får fråga hur mycket ni vill. Hellre det än att man hittar på sina egna historier. Visst är det jobbigt att svara på frågor, men det finns situationer som är mycket värre. Jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden men det kan jag inte. Jag mår fortfarande dåligt efter det som hänt, så fort jag tänker på att ens ha en häst eller ponny i en transport blir jag illamående, får rysningar, börjar skaka osv. Kommer säkert bli bättre med tiden, men så är det just nu.

Men jag är i stallet, och mockar. Har ridit efter allt det här också, har bestämt för att jag ska ha en ny ponny, någon gång. Har dom bästa möjliga personerna runt om mig som hjälper mig igenom det här. Det är när jag har för mycket ledig tid jag börjar tänka på allt igen och börjar må som dåligast, därför sysselsätter jag mig med olika saker nu. Är gärna i stallet flera timmar, då jag konstigt nog inte tänker så mycket på det då. Tänker mer på det hemma vid datorn, när jag har tråkigt osv.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Orkar inte ens berätta om mig så är det något ni undrar får ni fråga :P Heter Jennifer Lundberg och är född 1998. Lååååång presentation;)
Men lite bilder på finaste Ballerina kan ni få ♥












Världens finaste, skulle göra ALLT för att få dig tillbaka ♥


Kommentarer
Postat av: Emmy :)

Du är starkt Jennifer! <3

2012-01-30 @ 09:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0