Jennifer - Vad ska jag egentligen skriva om?

Allvarligt, gör ju inget annat än sitter vid TV:n och datorn nu. Eller jag är ju i stallet och mockar men det är inte heller så mycket att skriva om. Intreeeesssaaannntttt.

Ska då följa stallägaren till en kurs imorgon.
Mår redan illa, har inte något med kursen att göra eller nått. Utan resan dit och tillbaka. Har ju inte åkt med transport sen olyckan. Nervositeten kommer bara. Är inte så mycket att göra åt, någon gång ska ju vara den första. Men bäst jag går och lägger mig så jag får lite sömn.


Om jag bara kunde spola tillbaka tiden ♥


Kommentarer
Postat av: charlotte

du kan blogga om saker som typ alla dina avramlingar, visa bilder som vi inte sett, gå igenom ditt hästliv i nåt inlägg kanske? hur du började rida osv? kanske visa bilder på stallet?:D

2012-01-31 @ 22:57:42
URL: http://umeryttarna.blogg.se/
Postat av: emme

grymt fin blogg och bilder :D

2012-02-05 @ 00:28:19
URL: http://emmefaiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0